Är tillbaka...

Först måste jag ju säga att det är trevligt att mina läsare varit mig trogen trots min dåliga uppdatering. Ja men vad har hänt då? Jo men det har ju hänt en del och kan väl säga att det gått i mötenas tecken, hihi. Hela veckan har varit ful av möten hit och dit, långa, korta, planerade, spontana, sega, roliga, trevliga och mysiga. 
Ja jag tror det räcker för så för denna gången. 

Men ja nu är det soffan som gäller, fick nog lite för lite sömn i natt.... 

Imorgon är det basket som gäller då vi har dammatch och det ska bli riktigt kul. Vi möter Solna 15.00 i Vasalundshallen och sen på söndag är det u20 match som ev ska vara med och coacha i Vasalund även den. 

Men nu väntar soffan!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0