Trodde det hette efter regn kommer sol....

...inte efter sol kommer regn. För idag så kändes det som om det kom en stor störtskur precis som när solen börjat lysa. Ja jag hade just slipat klart hela sovrummet och då ser jag hur det släpper i taket vid den ena plastlisten. Så bestämmer att dra av färgen vid listen och det gick bra, blev lite att dra av men det funkar. Sen kom den riktiga skuren. Färgen i ena hörnet håller på att lossna så ska ta bort den och blir mer och mer att ta bort. Trodde ett tag att jag skulle kunna ta bort hela fondväggen. Men skönt iaf att detta kommer nu och inte efter att jag grundat, då hade jag gått i taket! Nu ser jag ljuset igen trotts att det var riktigt mörkt ett tag. Tur att mamma var där och stötta mig coh hjälpte mig jag hade inte orkat annars. Åhhhh jag som skulle börja måla idag, får bli på tis hoppas pappa hjälper mig då.

Annars har helgen varit ganska bra. Haft en ganska lugn helg ändå och idag har jag tillbringat hela eller från 13.00-20.30 i lägenheten. Imorgon hinner jag inget förmodligen, kanske köpa lite nytt spackel då det jag har helt plötsligt tog slut. VAr lite spackling vi inte räknat med. Men på tisdag hoppas jag att det blir målning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0