Tidig dag skönt =)

Om en timme sitter stora delar av jobbet på möte, men inte våran avdelning. Vi hade vårat möte idag eftersom "Chefen" fyller år. Så igår hade jag en lång dag men idag en betydligt mycket kortare dag och sååå skönt. VArit ute i solen större delen av dagen och lika skönt om inte skönare idag än igår. Sen har jag hunnit med ett möte ang basketen, tror det blir bra detta finns en plan iaf som jag kan förmedla och kan känna att jag tror på.

Mamma var hemma tidigt idag så nu ska vi ivåg till centrum och kolla lite och sen så skule hon följa med mig till lägenheten och så ska jag se till att bli klar någon gång. Ska pillmåla sparmåla först och sen bara på med rollern och så går det ganska snabbt. =)

Smakat på en supersmaskig tårta idag också, bild kommer senare.

Kommentarer
Postat av: kajsa lindwall

Lägg ut bilder på lägenheten! Vi vill se framsteg!

2009-05-26 @ 23:41:06
URL: http://kajsalindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0