Tapet bestämd

Så var det klart vilken tapet som ska pryda min fondvägg i min nya lya. Det blir en vit med svarta hundkex (växten) på, låter kanske inet så kul men tror det kan bli snyggt. Så nu är det full fart i planerandet av saker som ska fixas. Golvet ska slås in i papp och jag ska börja spackla och slipa i helgen. Jag hade en liten mardröm om att jag skulle bejöva spackla hela rummet men så är inte fallet, phju. Förhoppningsvis så fixar vi lite saker imorgon och så kan jag börja i helgen. Någon som känner för att få lite skitiga naglar? Ja eftersom päronen inte är hemma i helgen och det blir 10 års jubileum på fre så stannar jag hemma i helgen och fixar lite saker i lägenheten istället.

Juste ja på torsdag kommer min nya soffa, så den måste jag betala imorgon, så då blir jag några kronor fattigare fast det är det faktiskt värt.

Skulle vilja till Ikea snart också har lite saker jag vill köpa men kanske ska måla om lite först.

Kommentarer
Postat av: Lia

jag hade gärna hjälpt till i helgen, men jag ska ut till vätö och ha lite välförtjänt semester... plugga är slitigt:)

2009-05-07 @ 16:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0