Sista målningen

Ska ta med mig Lukas nu och gå till lägenheten. Ska bli riktigt skönt att bara gå och slippa tänka på nått och bara gå i solen. Det har varit underbart väder ute idag och som en pappa sa idag. -Nu har ni etyt ganska bra jobba va, vilken förmån. Mitt svar blev nädp jag klagar inte =) I efterhand kan jag bara konstatera att jag ska inte klaga annars heller, jobbar med de bäst aoch barnen är underbara. Tur att alla barn inte byter avdelning utan vi får behålla några ett år till.

Oj nu gick pappa (han ska köra mamma till tåget) så det är bäst att jag rör på mig också. Pappa ska tapetsera och jag ska måla, undrar vem som blir klar först...Hmmm tror det faktisk blir han. Jag ska ju tepja först och sen pill förlåt sparmåla hela hallen först.

Hahah mitt sällskap denna fredagkväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0