Röntgen tog 4 min

Idag är det fredag och det är klämdag och jag har fått förmånen att jag är ledig denna fredag. Vi har tydligen fått 2 klämdagar av företaget om vi inte har några barn. Ja men det passade ju super att jag inte behövde jobba då eftersom jag både har Bravo med tjejerna och så hade jag fått tid hos röntgen idag kl 8.15. På kallelsen stod det att det skulle ta ca 15-30 min, det tog 4 min. Sen vad svaren ska visa vet jag inte riktigt på vad jag ska hoppas på helt ärligt.
Passade på att gå förbi receptionen och kolla om de hade några akuttider idag istället för att ringa. Tänkte skulle kolla upp halsen, även om den idag är mycket bättre. De hade en tid 11.45 annars hade de inget och eftersom tjejernas match börjar 11.00 så funkar inte de. Annars hade de tid på måndag men då jobbar jag och inte lika lätt att komma iväg. Men visst har det inte gått över på måndag så får jag kolla upp de då, men just nu känns det som att det är på väg åt rätt håll. Hjälper ju inte till att man har massa matcher som man inte kan vara tyst på.....

Uch vilket segt inlägg... Nu väntar sängen i 5 min innan jag ska iväg för att kolla f-95 match först och sedan ha egen match (coacha) och sen till lägenheten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0