Pratade om framtiden

Mötet igår med basketen var ang framtiden. Vi har tagit ett beslut att vi vill spela i Basketettan. Det där lät ungefär som att vi bara kunde välja ja eller nej. Ja jo lite så var det väl, men vi har gjort lite innan för att komma dit. Vi har spelat och kämpat för att nå dit. Sen att vi inte riktigt klara det i kvalet men sen så drog sig Skuru ut och då fick vi erbjudande om att gå upp istället. Igår visade det sig att även Järva som kom 4 i kvalet ska få gå upp eftersom att Salén går upp till damligan (Jämtland drar sig ur). 

Jag kan se fram emot sommaren och träna i sommar och ja på detta sätt har jag även tagit ett beslut att jag ska fortsätta nästa säsong. Hade vi inte gått upp utan bestämt oss för att ligga kvar i div 2 hade jag nog slutat, speciellt efter vad som sas igår. Men nu är det strunt samma vi ska lira i basketettan nästa år och jag är jätte GLAD över de. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0