Onsdag

Precis kommit hem och ska slänga in lite mat i micron, hemma hos mamma och pappa är inte spisen igång ännu men köket är klart. Det är för övrigt SKIT SNYGGT! (ska visa bilder sen en dag) Så dagen har fluit på jobbat vi var ute i skolgen och nere vid vattnet och jag besteg en jätte steg och var kung över alla. Störts bäst och vackrast! HAHAHA Slutade som vanligt idag vid 16.30 och mötte mamma och pappa och åkte och köpte färg till hallen (min hall). De åkte vidare med Lukas till stugan och jag till lägenheten. Fixat lite där nu och nu väntar maten på mig, börjar faktiskt bli hungrig.

Ikväll är det bara en lugn hemma kväll som väntar och ska bli riktigt skönt att bara vara. Äta lite god, ja så gott som det blir med mat från micron... Kolla på tv och kanske slå på en DVD eller inte för jag har inga DVD filmen här ju. Kanske går det nått kul på TV eller har väl päronen någon film som inte är Western.

Imorgon är det Bravo Cup i Solna och det ska bli kul.

Tack och hej för mig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0