Min frizoon

Ytterligare en lång lång dag på jobbet, efter 12 timmar så begav jag mig hemåt till träningen. Så det blev en lång dag kan man säga. Avslutade dagen med 3 timmars möte, segt ja fast jag har kommit fram till att jag har underbara kollegor så då går det fort.

Jag har jobbat och praktiserat på lite olika ställen innan jag kom hit. Först jobbade jag i 3 år på skolan och den känslan kan ingen ta ifrån mig, det var mitt första jobb och jag trivdes verkligen jätte bra, men tror ändå att det var bra att gå vidare. Efter 3 ½ år i skolbänken och lite vick på skolan (trivdes fortfarande lika bra) och en del praktik på olika ställen så får man se en hel del. Man lär känna av olika arbetsklimat och olika arbetsgrupper. Ja det var stor skillnad på känsla från de olika praktikerna och efter de ställena jag varit på så märker jag nu att jag har valt rätt. Det känns så rätt just nu, jag trivs verkligen jätte bra med mina kollegor och det är min frizon. 

I min frizon:
* får jag vara den jag är...
* kan jag slappna av efter en avstängning... ja även om jag inte var på topp dagen efter, men jag tilläts att vara lite nedåt.
* är man lite nedåt av någon anledning så finns det en värmande kram där, antingen av en kollega eller av en liten knodd (klart man blir glad)
* kan jag tycka vad jag vill och kan stå för de
KÄNNER JAG GLÄDJE TILL ATT GÅ TILL VARJE DAG!!!
* kan jag få ta 5 min paus om jag behöver de.
TRIVS JAG SÅ JÄKLA BRA TACK VARE MITT UNDERBARA KOLLEGELAG!!


Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

Hoppas du kan känna dom sakerna även utanför jobbet Lena!!!

2009-05-07 @ 06:59:20
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: ko

Tack!För de orden /Ko

2009-05-07 @ 08:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0