Kan inte du googla på de?

Så har ännu en måndag och stängning gått till ändå.... Haft en lång dag idag på jobbet från 8.30-21.00. Ja ganska lång dag, först jobba till 17.30 sen möte resten av tiden. Det gick bra allting och vilken underbar eftermiddag det var =) Solen ske och alla var glada, ja nästan. Jag tyckte det var lite varmt om benen faktiskt då jag hade jeans på mig, skulle haft kortbyxor istället. Det får bli att fixa till det imorgon istället kanske ska fira dagen med kjol och allt.

Vi har startat tema bondgården idag eftersom vi besöker Täbys egen bondgård nästa vecka. När veckan är slut kommer vi ha tillverkat eget smör och egen glass som barnen sedan får smaska på (eller smaka på smöret, inte snaska på de).

Avslutade dagen med möte och utvärdering av verksamheten, ja lite tufft men det gick smidigt och bra. Det gäller bara att man är fokuserad på det man ska göra och inget annat... Vi kom också in att prata om våra små söta paddyngel som vi har i ett akvarium. "Chefen" sa kan inte du googla på vad de äter. Sagt och gjort och jag fick som svar kokt ägg??? Kan det verkligen stämma?! På onsdag ska vi se om det finns några tappra kvar och blir väl att köpa lite fiskmat till onsdag så de får i sig lite mat. 

Nu hoppas jag på sol imorgon och det är ingen vanlig dag heller utan "Chefens" födelsedag!


Det svarta är yngel, det var miljoner miljoner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0