Jobb...jobb...möte...träning...sova

Så ser min dag ut kortfattat. Ja jag har hunnit med att äta lite också. Måndagar är långa som dom är och så fort nått läggs in extra på måndagar på jobbet blir de längre än de 9 timmar jag jobbar i vanliga fall. Idag ett utvecklingssamtal och det gick bra, det är ju dessutom bara 30 min så det är lugnt. Sen när vi har planering på måndagar ibland så funkar de också rätt bra.

Så nu ska jag på med ett par mjukisar istället för jeans och så ska åka iväg på möte med basketen. Får se vad som sägs och hur det sägs ska bli mycket intressant att se hur mötet slutar. Jag vet ju vad jag vill och hoppas på! Blir det inte så så är jag kanske fånig men jag vet inte om jag kanske tar ett stort beslut annars ikväll.

Vi får se vad basketgudarna vill ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0