Gottröra nästa

Helgen blev lite spontan bestämt genom ett samtal och en förfrågan om lite golfspel. Så Garpen följer med upp till landet för att spela lite golf och kanske skriva lite.... men det kommer gå bra. Klarar våra små knattar de så lyckas du ska du se, du känner ingen press nu hoppas ja. När vi kommer upp ikväll ska vi leta lite så kanske jag har nått gammalt du kan kolla på. 

Imorgon blir det årets första tävling och det är en scramla och det är alltid kul att spela. Håller på att ladda upp inför ett lag i sommar med 4*tjejer, skulle vara riktigt kul tro jag.  

Helgen i övrigt kommer troligen innehålla god mat (vet jag kommer ske) för de ryktena är att det blir grillat, någon lång skön promenad, SOLSKEN, golfspel, skratt och bara vara känslan.

Vi höres efter helgen för snart lämnar jag Täby och åker ut till Göttröra och lämnar internet och msn för 3 dagar. Känslan inför detta är va skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0