Fel klack kan också vara "bra" ibland

Varit på derby idag, DIF-AIK på Råsunda.

Egentligen började snacket och funderingarna kring detta redan förra veckan, men det skulle inte gå jag tänkte på andra saker. Men så sms jag fick idag stod det ska inte du gå på fotboll?... passa på nu när det går... Jag blev så glad och visste precis vem jag skulle messa till. Så lite sms fram och tillbaka slutade lite överaskande med med ett mms.


Observera att jag köpte platser på NORRA!!!
(dock medvetet)


Men lite modig var jag....kolla bandet runt halsen!

Men så var man där med en trygg vän också TACK UNDERBAR DU för en trevlig kväll!

Även om jag hellst velat stå här

men trots allt kanske ändå HALSEN mådde bäst av att stå här...

efter matchen blev det snabba steg hem och ja en av oss var glad... gissa vem!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0