Du får önska dig en man!

Jag har kommit fram till att jag måste ta med min regnjacka till jobbet. Min (jobbar)jacka jag hade på mig idag i störtskuren den var inte vattentät. Jag kände att jag var blöt på armbågen men jag jag totalt dygnsur.... Barnen var ju mycket torrare än mig. Jag måste också införskaffa mig ett par stövlar, fast tyvärr finns inga röda med fjärilar på i min storlek. Det finns tydligen bara i barn storlekar berättade en av mina barn för mig, vilken otur.

Fick även reda på hur jag ska göra för att hitta en man. Jag får helt enkelt önska mig en! En flicka kom och frågade mig om jag hade en man, när jag då sa nej säger hon, du får du önska dig en man. Fast tydligen kan man inte önska sig de, man kan bara önska sig stövlar. Fast i ett av mina fina paket jag fick under julgranen så kanske det ligger en man ;) 

Ser lite mer ut som en midsommarstång, men ser ni inte alla paket under granen. Fick dock inte med toppen och den fina "stjärnan"

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jodå Lena du kan hitta röda stövlar med fjärilar.. haha.. finns i alla storlekar och andra motiv såklart.. jag har ett par svart vita som barnen snurrar runt, sen säger de att de åkte nyckelpigan.. eller gick i lustiga huset... det e bra med färgglada stövlar! Annars kan jag inte påstå att det regnat i veckan, vi har vart ute hela veckan med gympaskor och fleece - vart har du vart egentligen! ;)

2009-05-08 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0