Det man inte har i huvudet får man ha i benen...

Var i lägenheten med mamma i dag och målade, ja Lukas var med så klart då pappa är i Lettland. Nu vet jag även att Luke vaktar min lägenhet också och inte bara hemma. Så nästa gång du kommer på besök använd ringklockan lite lagom ;) 

Mamma tog tag i köksluckorna och grundade klart de medans jag tog tag i sovrummet. Jag sparmålade först runt taket och runt alla lister, det var jobbigt. Sen fick vi trevligt besök och jag fick lära mig att det heter inte pillmåla det heter sparmåla. Så varje dag lär man sig nått nytt.

När allt var fixat och klart och vi gått till bilen så kommer vi på, juste mina golfklubbor...bara att gå tillbaka för mig och väl tillbaka fann jag mammas telefon där också. Väl nere i bilen kom mamma på MATEN! Juste ja vi hade ju köpt mat som stod i kylskåpet. Bara att springa upp igen. Så ja det man inte har i huvudet får man ha i benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0