Dammiddagen

I fredags åkte jag direkt från jobbet upp till klubben för att deltaga i den årliga damtävlingen inklusive middag. Tävlingen är inte på största allvar vilket är lite skönt som omväxlingsskull, inte för att alla tävlingar är de men ändå. Denna tävling spelades 6 hål från blå tee, 6 hål från röd tee och 6 hål från grön/vit. Tänkte att jag nog ha lite fördel av detta kanske, men ack så fel jag hade.... Jo från blå tee hade jag kanske fördel och från röd var det ju samma för alla, men inte min grej att spela från grn/vit tee det vart ju jätte konstiga avstånd och även om det är nyttigt så var det ju inte bara som för 97 % av resten av tävlingsfältet att bara slå ändå och det blev lite kortare. Nej jag gillade det inte, jag som trodde jag skulle göra de.

Så trollet blev inte mitt i år heller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0