Bra samtal

Tränade inte idag vilade axeln. Jag har en inflamation i ett senfäste i axeln, det är därför jag har haft ont och nu jag ska äta inflamationsdämpande och inte träna på 1-2 veckor. Då borde det gå över, annars får jag väl gå dit igen och kolla upp de. Han med att fixa lite i till lägenheten innan träningen, de hade total utförsäljning på Zoon och hitta tallriksunderlägg och värmeljushållare och har även hittat en TV jag ska köpa. TV hittade jag däremot int epå Zoon utan på Expert.

Kommer ner till träningen och skulle ha ett möte/samtal med coach. Planen var väl att hålla sig till ca 25 min men förstår inte vart tiden rann iväg för det gjorde den lite... Men jag tycket att det var ett bra samtal och jag fick sagt det jag ville och vi utvärderade säsongen och både lag och individuellt och pratade lite om framtiden. Det kändes bra och jag är nästan mer säker än jag varit någon gång innan vid denna tidpunkt hur mitt beslut blir. Men mer info kommer nog på måndag då vi kommer ha möte ang ev spel i basketettan nästa säsong. Efter det så tror jag jag kan ha gjort mitt val. Tidigt nja jag tror ändå jag vet vad jag vill eller hur jag inte vill att min karriär ska sluta.

Sen efter ett överraskande besked så känns det riktigt kul också och allt slit ändå ger utdelning ibland. Jag vart riktigt chockad, trodde det verkligen inte, inte de iaf så kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: garpen

E det möjligtvis så att fröken ska få pris...ett klubbpris?

2009-05-08 @ 09:01:19
Postat av: Lena

jag säger ingenting... men jag är glad =)

2009-05-08 @ 16:10:22
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0