Blev inget målande idag dök upp andra saker...

Började dagen med att coacha tjejerna i Hallon, mötte ett finsk lag och spelade kass första halvlek men de rycker upp sig och tar igen 8 poäng i tredje perioden och vinner tillslut matchen med 3poäng. Alltid skönt att avsluta med en seger de var de värda =) Direkt efter den matchen åkte jag iväg till Tensta för att coacha F92/93 i deras sista gruppspelsmatch. De spelade sjukt bra och vann med typ 40 poäng och det var en fröjd att se de spela. Så nu väntade semifinal och till den anslöt även mr D. Fick fina ord av tjejerna och klart man ville vara med och se de spela semi. Semin spelades lite senare på kvällen och motståndet var Solna Vikings. Även nu en mycket bra match och nu även bättre motstånd. Vinst med 10-15 poäng och nu vänta FINAL imorgon! 10.15 i RÅSTAPARK

Lite senare så bjöd kvällen på andra trevligheter och fick sällskap när skulle ta ut Lukas på promenad (då jag var hundvakt). Blev en promenad i Ensta och lite syner man inte ser var dag ;) Sen så fick vi se lite oanade talanger av den lilla också, för inte visste jag att han var starkare än sin mamma.

Så även om dagen blev full av annat och jag inte hunnit måla idag så är jag jätte nöjd med dagen.

DETTA ÄR INTE EN SYN MAN SER VARJE DAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0