Årets första tävling....

Årets första tävling gav årets första pallplats det var nice =) men det gav också årets första bränna vilken inte är lika nice.... Inga kommentarer på den, därför säger jag bara en bild säger mer än 1000 ord.

Tävlingen gick bra vi kom på andra pallplats och vi får väl säga att det var helt ok men tanke på att vi hade lite otur ibland och lite flyt ibland. 13 birdies blev det totalt och visst är det härligt att göra 10 st på raken innan våran svit föll...för att komma tillbaka sen igen. Jag lyckades göra 3 "egna" och dessa i rad hål 8, 9, 10 =) har väl aldrig hänt annars. Men någon gång ska vara den första. Men sen är det inte riktigt samma sak att spela en scramla som själv men ändå. Jag är nöjd med mitt spel överlag och jag hade verkligen en jätte rolig runda. Rundan innehöll skratt, små tjafs/gnabb, retsamma kommentarer, kärleksfulla kommentarer ja helt enkelt en underbart roli runda.  

Ja en bild säger mer än 1000 ord....
(bilden tagen precis efter duschen inte hunnit torka mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0