Vad händer....

... är vi inte bättre än så här? Jo men det är ju det vi är, vi är mycket bättre än vad vi visar upp idag. Vi ligger under med 13 i halvlek och i tredje tar vi ikapp och ligger lika men så drar det iväg och inför 4 ligger vi under med 7 poäng. 7poäng det går verkligen att ta in och vi gör det och är ju där och nosar så händer nått. Vad som händer kan jag inte sätta ord på men i fjärde när vi är upp och nosar och är lika så får de ett ryck. I slutet så drar de iväg ordentligt och de vinner tillslut med nästan 20 poäng.

För att vara helt ego, som man måste vara ibland så kan jag ändå se lite ljusglimtar i matchen. Fick innan matchen ett uppdrag och jag tyckte ändå att det gick ganska bra och ändå i anfall så kan jag väl se lite ljusglimtar om jag måste. Däremot hur jag avslutar matchen lackar jag på. 5 faul kan jag ta, men när jag gick av planen idag skulle jag bara vilja säga förlåt! Förlåt för att du gav mig förtroende igen och att jag sumpar de på 3 sek, det var ett inkast men jag lackar och drar till. Så jävla onödigt, FAN!

Finns inga ord på hur jag känner efter matchen.... jo ett ord smärta. Gör så j*vla ont i foten. Vad gör man när piller inte hjälper, kyla hjölper för stunden och sen kommer det ändå tillbaka, ja vad gör man då? Ringer en läkare och får be om att få träffa en som kan sitt jobb och inte ger enklaste förklaring, den var ju inte ens bra. Nu ska jag prova att sova, men tror det blir svårt... finns för mycket som rör sig i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0