Va lite spontan

Vaknade upp ordentlig för ca 30 min sen, vid 13.30 eller vaknade upp av att telefonen ringde. Då hade jag varit vaken några gånger till men lyckats somna om utan problem. Min reseledarkompis ringde vid 10 tiden och då var man ju tvungen att svara för inte så ofta vi pratas, men hon är i Sverige nu så det blev ett kort samtal. Poff sa det och jag sov igen.

För att sammanfatta kvällen kort kan jag bara säga.
* Intimspelet var nja ingen hit en del kort var roliga en del nää inte alls.
* Fått skratta såååå mycket under kvällen och hade riktigt trevligt.
* Mina skor ät tok hala i snön
* Giftemål, skillsmässa jag mycket kan hända på en kväll
* Jag är bästa prästen!!!

Hade en helt underbart rolig kväll och sen att man kommer hem kl 05.00 vad gör de sen, jag fick ju sova jätte länge idag. Dagen denna blir kanske att spendera i en baskethall nära dig, hahah. Nää men kanske ska kolla u18 match om jag hittar skjuts dit annars blir det väl att kolla in Petras små tjejer en liten stund och sen leta present med Petra inför Julias poolparty ikväll. Det ska bli jätte kul, men undrar om jag ska bada? Halsen mår lite si och så hmm tål att tänkas på. 

Nu ska jag dra upp rullgardinen och hoppas på att solen skiner ute och gå och äta lite frulle.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0