Trevlig helg =)

Just gått upp och helt underbart att sova länge eller bara ligga och dra sig i sängen. Bara bädda sängen som gäller och sedan klä på sig sköna kläder för dagen och sedan ska jag hämta upp Garpen och sen så ska vi till Stinsen. Garpen är på jakt eter en jacka och jag är på jakt efter lycka, vad det blir idag vet jag inte ännu.

17.45 (seg tid) så är det uppkast i näsbydal mellan Täby-FUBB, mina tjejer spelar match. Sen på nätt vänster ska jag få i mig mat och sedan drar jag till Maria och lilla bubben och kollar melodifestivalen.

Imorgon 8.40 ska jag vara i Tibble för att sitta sek under U18 SM undrar däremot när jag hinner säga hej till mamma och pappa som kommer hem idag? Kanske ikväll, vi får se.

Trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0