Träningen igår

Tänkte svara på en kommentar jag fick från inlägget igår om att jag tränade. Jag tränade delvis för att jag visste att vi var lediga idag och trodde faktiskt inte det skulle vara så jobbigt, så sjuk var jag inte...tränat sjukare... Imorgon match och jag känner mig pigg idag så ingen skada skedd ;) Men nej jag vet man måste lyssna på sin kropp! Hade en dialog med min tränare om jag skule vila, skjuta eller träna och vi kom fram till att jag kunde testa och ta det lugnt lite. Men som sagt ingen skada skedd och jag gick ju av när det var tungt och idag har jag mått mycket bättre.

Men som sgat jag vet man måste lyssna på sin kropp och det gör jag egentligen också även om det inte lät så i förra inlägget.

Ps! tack för att du bryr dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0