Totalt slut

Statusen just nu är TOTALT SLUT!

Är så trött och känner mig sjukt trött, men ändå är jag glad. Vi vann över Blacke med 73-72, med 20 sek kvar så var det lika och vi hade bollen och de lagfaul. Carita blir faulad med 4 sek kvar och lägger i sista kastet och vi vinner matchen =) det r lycka. 

MIn egen match är jag riktigt nöjd med. Nu ska jag vila och kolla film och bara slappa så berättar jag mera om matchen sen när jag komer hem. Men 3 vinster av 3 matcher i helgen är ett helt ok facit. 

Kan man lyckas trampa snett på båda fötterna samtidigt? Ja svaret är JA! Landade snett på ena foten och en trampar jag på en i Blackes fot och trampar snett med den andra foten... Klantigt kan man tycka ja, men nu är höger fot ändå ok, men vänster den gör ont en kan gå på den. 

NU ÄR DET FILM OCH SOFFAN SOM GÄLLER FÖR KVÄLLEN!!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0