Taggad till match

Snart ska jag gå ner och sätta mig och äta lite lunch. Sen om 1 timme ska jag ta en 5 min promenad för att bli upphämtad och åka med tjejerna till Lidingö och coacha, de spelar jag coachar. Vi möter Lidingö -95 och jag antar att de är 95:or och tittar man på vad de gjorde mot Tureberg som vi vann med ganska mycket över så ska vi vinna. Men man får aldrig ta ut en seger i förskott.

Efter deras match så hämtar mamma mig och vi åker mot Nacka där jag har egen match. Världens bästa mamma hämtar upp mig på Lidingö och kör mig till Nacka så jag slipper leta väg själv och stressa mig för de. Vi ska åka förbi Nacka Forum och äta en bit mat också och kanske hämtar vi upp Nasse på vägen någonstans.

Vi möter Skuru 18.45 i Nacka sporthall. Jag är riktigt taggad inför matchen och jag känner en lugn känsla i kroppen. Brukar inte kunna säga att jag är taggad så här lång tid innan men idag är jag de. Jag gillar den hallen och jag har bara bra bilder från hallen, trots en del förluster. Men de senaste matcherna i den hallen så har det gått bra för mig och jag har en possitiv känsla inför hallen och matchen.

Ska blir sååååå kul att spela och vi ska verkligen göra allt för att slå Skuru i kvalet iår, om alla gör sitt på planen och verkligen vill vinna så trro jag att vi går därifrån med en seger.


Kommentarer
Postat av: maria

Då säger vi lycka till då!!

2009-03-22 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0