Spontan promenad och middag

Vi var som sagt träningslediga idag och det var faktiskt rätt skönt. Fick sms av Mathilda och en fråga om häng med promenad och klart jag tackade ja. Plockade upp henne efter tjejernas träning, som gick bra. Vi åkte til Centrum där jag köpte ny tub linement (den bästa!) och käkade en bit mat. Vi åkte tillbaka till Hägernäs och gick dären promenad, lite sent att gå runt sjön så vi tog en runda där det var upplyst. Ner mot Hägernässtrand och gick vissa delar av den rundan jag gick i lördags.

Hade en underbar promenad med min underbara vän och det är så enkelt att prata med dig och skönt att köra lite uppdatering, fattar fortfarande inte att du inte visste nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0