Söndag

Känns som jag hunnit med en hel del idag.

♦ Köpt en ny regnjacka att spela golf i, en röd och fin och jag är mycket nöjd. Pappa sa det kommer inte regna på hela sommaren, gör det inte de så gör det inget faktiskt.  
♦ Tänkte köpa nya golfskor men ångra mig, jag vill ha en ny bag.
♦ Köpt bollar inför hela sässongen nu.
♦ Blev spontant en bio med vännen min.
♦ Skrattat åt massa bilder men mest åt kommentarerna kring bilderna.

Blev som sagt en liten spontan bio med vännen min och den vi såg var Dumpa honom. Den var bra och den fick faktiskt en att tänka till lite fast på ett ganska bra sätt. Det är fortfarande ok att analysera och vrida och vända på saker och ting gäller bara att veta hur man ska tolka saker (just fått reda på att det finns en bok, måste köpa den nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0