Snart måndag igen....

... och det betyder att jag får sovmorgon imorgon och sedan jobbar lång dag. Ska bli riktigt skönt att gå till jobbet imorgon igen, förra veckan hade jag ju bilen och foten mådde sisådär :S

I lördags så besökte jag och Garpen både Stinsen och Barkaby IKEA och vi hann prata om en hel del och även shoppa en del. Jag kom hem med ett par nya byxor, en tröja, en långtröja/klänning, 8 glas och en pirra. Garpen kom hem med utrustning som gör hennes nyårslöfte lite närmare. 

Träffade även min golftränare och det var trevligt och fick roliga besked inför sommaren. Han tror dessutom på mina och Garpens planer och jag hoppas att våran utmaning blir av och att det inte bara är de som får spö. 

17.45 skulle matchen starta och då var det fortfarande bara 3 spelare på planen från motståndarna. 3 min senare kom resten inspringade i hallen och matchen blåstes igång. Vi börjar bra med att göra 13-0, sen gör de 8-0 och första perioden var över. Sen visar tjejerna att de kan lira basket och kan göra de riktigt bra ibland och vinner matchen ganska överlägset men spelar riktigt bra försvar hela matchen trots övertaget. Detta är något som de slarvar med ibland att när de haft ledning börjat slarva men inte idag.

Kvällen sen spenderades hemma hos Mutola framför Melodifestivalen. 

Söndag och upp tidigt för att sitta sek under U18 SM som spelades i Tibble. Satt sek kl 9.00 och 10.45 och det gick helt ok. Täby förlora sin match men spelade riktigt bra.

Eftermiddagen bjöd på kalas. God kaka och ännu godare tårta serverades =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft en trevlig helg! =)

2009-03-15 @ 20:07:52
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0