Så var v.10 fullbokad!

Så var det en ny vecka och snart är måndagen över.

Denna vecka är int extrem extrem men det är mycket som händer.

Måndag - Fira pappa som fyller år idag =) och egen träning.  
Tisdag - Möte med banken, F93/94 träning och egen träning.
Onsdag - F93/94 träning, fira mig själv som fyller år =) Mutola kommer på fika.
Torsdag - Möte på jobbet och direkt till egen träning.
Fredag - Slutar tidigt kanske hinner vi ses innan kl 16.00 när F94 träningen börjar, iväg med laget och kolla Solna-Planja (istället för lagträning).
Lördag - Match hemma mot Västerås, på kvällen hem till Blomman och fira med skumpa att vi slutat skolan... Ja jag kör bil den kvällen.
Söndag - F94 match kl 9.00 (där rök min sovmorgon, härlig tid!) i Tibble. Senare hemma match med damerna mot Blackeberg. 

Sen ska jag vila och sova tidigt efter en fullbokad. Men mitt i allt det där så hoppas jag att jag ska kunna komma till min nya lya och ta lite mått och se om min kärlek får plats.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0