Orkar inte ens vara arg

Kommit hem från matchen mot BG Fryshuset och jag orkar inte ens vara arg, jag är bara tom. Vi gör 18 poäng tror jag på 2 perioder och ja det gör 37 poäng mera. Man kan fan inte ligga under med 37 poäng i halvlek och lira på den nivån som vi gör eller vill göra. Detta var förnedring, grov förnedring. Jag vet inte vad jag ska säga alls, det finns inget att säga. Men som vi spelar i första halvlek är det pinsamt så dåliga vi är.

Själv kan jag inte släppa att jag hade 4 fauls men det är mera på vilket sätt det sker. Första går väl ok i def, andra drar jag två fauls efter bara ett par minuter och bli sittande helt rätt. Får förtroende att starta efter alvtid och spelar ett par minuter, okej typ 2 min. Sen får jag en offensiv faul, hallå jag hade inte ens bollen. Gråsparven anser att jag slagit med armbågen men hallå sen när fick man som försvar hålla i sin motståndare och som anfallare inte visa sig för bollen??? JAg lackar tok mycket och kände bara att nu blir jag sittande och ja resten nu också, men inte mer än rätt. Får ytterligare förtroende att starta sista perioden och tänker undrar hur länge ja får spela nu då innan jag får min 5:e vilket betyder UT! Fick spela hela sista perioden. Det gick väl ganska bra i försvar men tanke på att jag hade 4 men i anfall är jag väl sådär nöjd. Kunde F*N inte ens sätta två ynka straffkast.

Men vad är det som gör att jag ska faula, kanske inte ska spela på de spelare jag gör. Men ändå fick jag uppgiften att spela på den. Förra matchen gick det ju ändå bra, men idag var det bara emot mig. Fan jag lackar totalt.

Jag hatar verkligen att förlora och på detta sätt som vi gör det, det är inte ok.

Kommentarer
Postat av: KO

Snacka om en vinnar skalle

2009-04-01 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0