Ofrivillig sovmorgon

Ja jag kan bara säga att tack för att jag har så förstående och trevliga arbetskamrater. Jag fattar fortfarande inte hur det gick till, jag var ju vaken. Vaknade av att mobilen ringde och aldrig har jag klätt på mig så fort och kommeit så snabbt till jobbet, ganska bra jobbat att klara av allting på 15 min.

På jobbet fick jag frukost, gott med äpple och appelsin. Kanske inte bästa uppladningen inför matchen men åt en riktigt god lunch sedan och ska snart äta middag.

Så ikväll för er som läser håll tummarna nej bara en (två är otur) kl 19.30 för då är det uppkast mellan BG Fryshuset - Täby Basket och ikväll ska vi F*N vinna!!!

TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha, ha..... skall jag väcka dig imorgon igen?

2009-03-31 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0