Mör i hela kroppen

Så var det onsdag och jag har haft vilo onsdag och det har varit helt underbart. Ingen träning, bara tjejernas träning och den gick bra. De spelade i stort sett 3-3-3 hela träningen. Blir att ta en funderare till imorgon eller under morgon dagen vilka som ska spela matchen på söndag.

Kajsa sköt en 3:a och jag sa sätter du den får du en present. Poff sa det så satt den!
Saga ville också ha en present, ja men skjut då om du sätter den så visst. Poff sa det där också så satt den! Berättade att jag hade fått en del och hade att dela ut till tjejerna i olika tävlingar och de tackade dig för paketen. Får se vem som får nästa tub.

Sen efter träningen blev jag påhoppad av två stycken fjädrar... borde egentligen inte vara några problem att bara få ner de i backen men ville ju inte skada de och dessutom så satt jag typ på huk när de hoppa på mig. Men hade den inte varit för det känns som jag har ont i hela kroppen utan deras påhopp så hade jag nog inte klagat så som nu... Men foten värker men jag överlever kvalet kan ha ont efter de. Blåmärke mitt på knät och ja så nöp de mig så kommer få nya fina blåmärken.. Nää men säger som jag brukar säga om barnen på förskolan, de är snälla nästan jämt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0