Match snart!

Har så många gånger tidigare läst i Garpens blogg att hon har laddat upp inför match med att shoppa. Så varför inte lyssna på henne även när det gäller detta och idag har jag bara gjort roliga saker.

Först var vi och mätte upp lägenheten och sedan gick vi förbi min nya kärlek och snart så är den min också. Jag har lagt handpenningen och den är beställd. Jag har köpt en SOFFA och jag är sååå nöjd.

Nu ska jag packa väskan, raka benen, äta lunch och sedan ta en promenad till Tibble för att se herrmatchen innan våran match.

Vi möter Västerås och vinner vi idag så är vi klara att kvala till basketettan. Borta mot Västerås vann vi och vi ska göra det idag också om inget dumt händer. Men man kan aldrig ta ut en seger i förskott utan matchen måste alltid spelas först innan en segrare kan koras.

Nu pirra det till i magen och jag inser att det snart är dags för match och det är dags att gå in i sina vanliga matchrutiner.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

att vara kär i en soffa var något nytt...

2009-03-08 @ 11:53:24
URL: http://snusmumrikan.blogg.se/
Postat av: maria

men det kan bli mycket kärlek i den...

2009-03-08 @ 12:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0