Löpningen väntar

Japp så är det dags snart för veckans löptur i Skarpäng. Ser inte fram emot den lika mycket som jag brukar göra men det är för jag har ont i foten. Men löparskorna är kanske visserligen mjukare än mina sneakers så det kanske blir bättre.

Fick efter en tid och mycket väntan tag på en som kunde boka tid för att träffa en läkare. Men först vadå jag ska råda med mina kollegor om du ska åka direkt till Danderyd för att röntga, tror du att den är bruten? Återigen får jag en idiotisk fråga av någon som ska kunna detta 1000 gånger bättre än jag. Nä men i detta fall var min fråga ganska enkel, Nej jag tror inte den är bruten, verkligen inte! (men hoppade över det sista i telefonen) Tidigare har jag fått liknande dumma frågor hos läkare. Tror du att du har en blödning (jag hade hjärnskakning) Ja för det kan jag känna själv ditt P**** till läkare osm förövrigt var jätte bra. 

Nu ska jag inte klanka ner på läkare men ibland så måste de ju också framstå som de vet mer än vad patienten vet eller bör veta annars hade jag väl inte åkt dit. 

Men foten var ok, ingen inflamation men blir att tejpa veckan ut och hoppas att det blir bättre. 

Nu packa väskan för att gå till hallen.  

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vad gullig du är Lena! tack :)

2009-03-17 @ 22:40:39
URL: http://snusmumrikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0