Livets trappa

Idag på väg till träningen insåg jag att denna dag har varit mycket bättre och jag kände mig gladare och gör det även nu så här efter träningen. Även om träningen kanske går till århundrades sämsta träning.... Men messet efter träningen gjorde mig glad, tack Nasse.

Säger som min vän sa när jag messade och berättade att denna dag var bättre. Vi kommer alltid att gå i livets trappor, vissa dagar går vi upp, andra dagar går vi ner.... 
Men att falla nerför trappan gör ondare än träningsvärken som kommer efter man gått uppför ett tag. Man kan alltid vila en liten stund innan man tar ett nytt steg och viktigt att komma ihåg, vila betyder inte att ramla ner igen! 

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

natii=)

2009-03-10 @ 23:52:44
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0