Låååång dag

När jag satt i goda ro vid frukostbordet imorse och hade just fått reda på vad det skulle bjudas på här hemma så kommer jag på en sak. Men vi har ju avd. möte idag. Fick lite smått panik och kom på att måste hinna packa väska och mamma kan jag låna bilen idag? som tur kunde jag de, annars hade jag aldrig hunnit i tid till träningen idag, gjorde jag ändå inte men hade varit ännu senare annars. Hann precis i tid till jobbet och sen var jag på jobbet från 8.30-20.30 (men kan glädjas åt att mina timmar som jag ska pricka av kommer jag få med iaf. Sen så får jag ca 40 kr extra i lön för mina OB timmar idag, ja juste ja måste kolla förra månadens OB jag ska köpa trisslotter för pengarna.

Så efter att spenderat 12 timmar innaför grindarna så var det raka vägen till träningen. Den gick väl helt ok, lite hostig och kändes som luften i hallen var jätte torr. Hoppas hostan blir bättre inför matchen mot BG imorgon.

Nu har jag roat mig med att kolla på bilder från helgen. Det blev en del, men roligaste är nog ändå filmen från tåget. Hahahh synd att jag inte kan lägga ut den här :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0