Kvaltider

Vi har fått våra kvaltider =)

* Vi spelar redan på torsdag 19/3 hemma Tibble 5 kl 19.45 mot BG Fryshuset.
* 22/3 19.30 Skuru borta (spelas väl i Nacka sph skulle jag tro)
* 25/3 19.30 BJ Järva borta i Husbyhallen (för övrigt också våffeldagen)
* 2/4 19.45 Skuru hemma 19.45 Tibble 5
* 5/4 15.00 BK Järva hemma 15.00 CC
* Bg Fryshuset borta är ej bestämt ännu.

ÄNTLIGEN är det dags för kval och det ska bli grymt kul! 

Men frågan jag ställer mig är varför ska jag ha så j*vla ont i foten nu då? Det är nog inte stukningen längre, men det kom efter den. Ska ringa doktorn imorgon och hoppas få en tid inom snart framtid då jag inte jobbar. För nu gör det j*vligt ont efter träningen. Glädjer mig dock att det går bra ändå att träna men smärtan kommer efteråt och det går väl att överleva. Nu blir det lite mera Voltaren gel och sen sängen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0