Inte läge att bli sjuk nu...

Nää det är verkligen inte läge att bli sjuk nu och jag vill inte bli sjuk. Ska ladda med en massa C-vitamin, apelsiner, vitamin brus, ja allt som innehåller C-vitamin ska jag käka nu fram till onsdag. Kommer sluta med att jag överdoserat C-vitamin, nää tror inte det är så stor chans att jag gör de.

Det hela började egentligen igår redan innan matchen då jag hade lite ont i huvudet. Trodde huvudet var för jag var lite nervös och spänningar som log i luften. Efter min match var huvudvärken borta men det sved i halsen och mamma sa att det är för du har skrikit på 94 matchen och även under egna matchen och ja jag trodde så me. Så vaknade jag upp imorse och kände hur det sved i halsen. Uch tänkt jag men det går nog över under dagen och det gjorde de men istället kom en förfärlig huvudvärk. Efter mellanmålet kom halsen tillbaka och huvudvärken fortfarande inte släppt och den blev inte bättre.... =(
När jag kom hem la jag mig på sängen och sov i dryga timmen. Fast ska testa lite och träna ikväll och känna hur det känns. Vi har ledigt imorgon så då kan jag vila ordentligt, så imorgon blir det tidig kväll. Sen så är halsen inte så farlig längre heller bara lite huvudvärk. Den blev dock bättre när jag ätit så hoppas att den släpper ordentligt snart.

Nu dags att byta om och sen så får man se hur pigg jag är efter träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0