Hur hittade du mig?

Fick ett mail igår från facebook, någon hade addat mig som vän. Ingen jag kände igen och han hade skrivit nått som jag inte riktigt läste. Jag tog bort vänförfrågan, det skulle jag aldrig ha gjort för sedan när jag läste mailet ordentligt fick jag lite panik. vad har jag gjort och hur ska jag hitta honom nu? Jag hade ju kvar mailet och såg vad han skrivit men hur skulle jag nu kunna svara? Jag visste ju vem det var helt plötsligt och kände mig så dum att jag nekat honom, åhhh. I min lycka hittade jag efternamnet på honom i mailet och kunde leta upp honom och skriva till honom. 

Fortfarande stäler jag mig frågan hur han kunde hitta mig, men blev riktigt glad att han gjorde det ändå. Han var ju en rolig prick och jag trode väl aldrig att vi skulle ha någon kontakt igen men så fel det blev. Ibland är världen bra liten ;) 

Väntar nu på att han svarar på mitt mail =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0