GRATTIS KOMPIS!

Idag är det en stor dag för en viss liten krabat och inte vilken liten krabat som hellst, utan världens bästa 6-åring. Idag fyller du 6 år och hoppas att din mamma inte glömmer att GRATTA dig från mig!

Idag är det din dag och jag vet att du blir firad ordentligt med tårta, paket

 och ballonger precis som du är värd. Jag har paket til dig också men de får du i helgen, om jag inte hinner förbi innan träningen med ett av paketen. Ska höra med din mamma om du (ni) är hemma.

Ännu en gång, ETT STORT GRATTIS KOMPIS!!!

Kommentarer
Postat av: maria

Han blev så glad för presenten, och du är välkommen igen, då kanske du hinner fika lite ;)

2009-03-12 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0