Fyller du år på riktigt?

På morgonen satte KO upp flaggan när hon kom till jobbet och barnen frågade vem som fyllde år och det slutade med att flera föräldrar och barn sa GRATTIS GRATTIS! Under samlingen så fick jag välja om jag ville sitta eller stå upp när de skulle sjunga för mig, jag valde att sitta ner, så gulligt och man blir lite rörd när 18 5-5 årningar sjunger Ja mo hon leva. Efter sången viskar en pojke till mig, Lena fyller du år på riktigt? Jag nickar lite på huvudet och svarar Aaaa då tittar han på mig och säger får vi glass då? Det blev så efter maten blev det Piggelin ;) Jag fick fin fint underlägg och flagga vid min plats på bordet under lunchen och barnen tyckte detta var jätte kul. 

Efter lunchen var det dags för läsvila, ja trodde jag ja. Men så blir man inputtad i personalrummet och där sjöng de och bjöd på tårta och jag fick ett underbart halsband och ett lika underbart armband av mina kära kollegor. KO har gjort detta själv och chefen hade gjort tårtan. Den var supersmarrig måste fråga efter receptet. Men glömde min ros jag fick, får ta med mig hem imorgon. 


  

Kommentarer
Postat av: maria

Åh va fint :) gulliga kollegor.

2009-03-05 @ 17:52:45
Postat av: KO

Vad glad jag blev när jag såg smycken, vi syns på måndag/kram.

2009-03-06 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0