Fredagstrött...

Slutade tidigt igår redan kl 13.00 vilket betydde att jag öppnade, men sedan dröjde det ett tag innan jag fick sällskap av något barn. Vilket medförde att jag han igodan ro pilla med lite saker som behövdes göra, hanga upp galonisar och vantar och diverse saker. Dagen gick fort fram till 13 då jag gick hem och tänkte skulle ta en power nap men icke sa nicke. Knappa timmen efter var jag i Centrum och mötte L och vi fikade och pratade lite och gick och träffade min nya kärlek. 

Vi var förbi min favorit affär Body Shop och jag köpte en spontan present till mamma. Hon blev både glad och väldigt överraskad, hon frågade till och med och jag fått den. Nää jag ville bara vara gullig och visa att jag tänker på dig och kommer ihåg vad du säger.

Efter Centrum var jag nere på tjejernas träning och kollade och det ser bra ut inför matchen på söndag morgon och hoppas att de bara vaknar så ska detta gå riktigt bra.

På kvällen blev det ingen träning utan vi var med laget och kollade på Solna-Planja och åt middag tillsammans några inann matchen. Planerna på 70 års festen har så smått börjat och det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0