Födelsedag och paket

Så har man fyllt ett år äldre och har man kanske blivit lite klokare eller det kanske återstå att se.

Fick inga paket imorse men senare på kvällen fick jag en hel del paket av mamma, pappa, Mange och Lina och lite vänner =)

Sisan var här och åt middag, brukar bli så att hon är här på min dag och äter med oss och alltid lika trevligt. Senare kom Maria och C förbi. C hade bjudit Maria på middag som en försenad födelsedagspresent och de hade upplevt en scen från en helt annan sida.

Av mamma och pappa fick jag bla detta men även presentkort och bakformar.
  

Av Mange och Lina fick jag bla denna men även en berlock med en igelkott till mitt armband.
 

Sen har jag fått av paket och kort av vänner per post.
   

Av Susan fick jag en riktigt kul och spännande sak och säger bra att du äntligen tar tag i saker som vi bara pratar om annars ;)


Av Maria och C fick jag veta att Lycka är..... examen, egen lya, födelsedag och vänner


TUSEN TACK alla mina vänner för SMS eller kort eller brev osm jag fått idag (igår ons) och tack för de oväntade sakerna och korten jag fick att ni kommer ihåg betyder så mycket för mig.

Bästa med att fylla år är att det kommer komma en anledning snart till att träffas igen och gå ut och svänga de lurviga ;)

Haft en helt underbar födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0