En match spelad en coachad och en kvar att spela

Det blev vinst igår med 70-47 =)

Imorse blev det vinst med tjejerna med 52-32 =)

och snart är det samling inför sista matchen innan kvalet startar, vi är nämligen klara för kval nu med damerna =) I eftermiddag, 14.00 står Blackeberg för motståndet. Ska bli riktigt kul att spela och har lite samma känsla inför denna match som i matchen igår. Nu ska jag packa väskan och sedan äta lite lunch och sen köra ner till matchen. Ska iväg efter matchen och eftersom ingen är hemma passar jag på att ta bilen nu på en gång även om det inte är till vanligheterna. Men ibland så måste man prova nått nytt... brukar inte gå upp 7.30 heller till en match som startar 14.00 hemma!

Det går en rysning genom kroppen och jag inser att snart är det dags, men samtidigt så ler jag för mig själv och tycker det ska bli så j*vla kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0