Dagens lektips!

Snön har fallit sedan jag vaknade alldeles för tidigt imorse. Uch vaknade väcktes av väckarklockan vid 6.30, vilket var på tok för tidigt.... 7.15 åkte jag iväg för att möta skräcken i vitögat, jag skulle till tandläkaren. Hos tandläkaren gick det jätte bra och blir kallad om ett år igen, om det inte år så att jag ska kolla upp en tand som jag smällt i för ett par månader sen. Mitt under besöket hör jag hur de börjar borra i ett rum mitt emot, jag började få panik, höll på att säga till henne att stänga dörren men då var vi klara, TACK!

Vi hade innedag på f.m jag var med halva gruppen och klippte älgar, de blev jätte fina. Efter lunchen gick vi ut och byggde en fin stor snögubbe som vi sedan målade. Japp målade med vanlig vattenfärg, barnen tyckte det var jätte kul och ja det var de. Sen att snögubben tillslut mest såg ut som en döing än en snögubbe behöver vi inte berätta.... Så alla som har möjlighet gå ut i snön och måla med vattenfärg för det är riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0