Ärlighet varar längst

Mötet idag på jobbet blev inställt, ganska skönt faktiskt om ska vara helt ärlig. Eftersom jag hade ställt in tjejernas träning eftersom jag hade möte så hade jag inte den att tänka på heller nu idag när jag fick reda på att mötet inte blev av. Så hinnit iväg och handla middag till idag och imorgon och ska nu tvätta lite sen sätta mig framför tvn och kolla på One Three Hill =) 

När jag kom hem stod det ett blombud, nä inte ett levande utan en blomma stod vid dörren och väntade. Pappa hade fått blommor, men från vem? fyllde år gjorde han ju förra veckan.... Ringer upp pappa i fjällen och jag öppnar blommar och läser på kortet. 
Tack för din ärlighet xxxxx xxxxx/ if   
Det tog ett tag innan poletten föll ner för pappa och han kunde komma på vem det var, kan också varit för han trodde jag sa is. När Lukas opererade tanden så fick pappa ut dubbel betalning på försäkringen och skrev till de och berättade så detta var väl deras sätt att säga TACK! Ärlighet vara längst, ofta får man tillbaka på det.

Fina blommor fick jag på bordet nu, synd att de förmodligen vissnat när pappa och mamma kommer hem igen.


Kommentarer
Postat av: KO

Hej på dig,kompis! det var jätte skönt att få slippa möten idag tycker jag med. Blommorna var väldig vackra. Vi syns imorgon ;-)

2009-03-11 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0