Är man smart så är man...

Ska alldeles strax gå ner och ta lite piller. Har så j*vla ont i foten nu. Sen när jag ska klippa/dra bort tejpningen så lyckas jag med att dra bort en hudflik under foten och på ett ställe så klipper jag mig typ i foten. Är man smart så är man.... På med plåster så blir det nog bra. 

Sjukt trött i kroppen men kan inte sova för de, för mycket uppe i varv. Ska vänta på tvätten ska bli klar och medans så kan jag se ett avsnitt av OTH =) och hinner varva ner lite också. 

Vi förorade matchen med 60-71 tror jag. Orkar inte skriva nått mera nu, men vi kan ta de hemma om vi spelar som vi gjorde stundtals, ingenting är omöjligt! 

Fick komplimang av domaren innan matchen och sedan under matchen hade jag ett lugnt snack med domaren på planen. Första gången jag fått gå över hela planen för att prata med domaren men inte bara jag en från Frysen också. Förvånandsvärt lugn var domaren när han pratade och han gjorde det på ett jäkla bra sätt måste jag säga. 

Imorgon sovmorgon ändå till 8.30 betyder mycket de 30 min GRYMT mycket. Sen stänger jag och på kvällen är vi lediga, ska bli skönt tror foten behöver vila....

Nu ner och knapra piller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0