Äntligen ska vi fira!!!

Mycket ska firas denna vecka, pappa, jag och skolan eller mycket och mycket. Pappa firade vi igår och lite i söndags kväll, imorgon ska jag firas. Ja eller som sagt firas och firas det blir middag med familjen och ja på kvällen kommer Mutola förbi på fika. Ja hon bjöd mer eller mindre in sig själv ;) annars så ska jag fira min födelsedag med vänner en annan dag som inte är bestämt men då förhoppningsvis med utgång beroende på hur våra kvalmatcher ligger. Hur jag ska fira med kusinerna vet jag inte det är inte bestämt om det ens blir att fira med de.

Men ska fira lite på jobbet imorgon, ska faktiskt bjuda barnen på glass. Vi stod och pratade idag om hur vi skulle göra och hur de brukade göra så kom vi fram till att visst det var faktiskt ingen som fyllde år i februari så de kan få glass nu imorgon och sen ska vi fira en pojke som fyller pr i mars också sen en dag.

På lördag ska vi äntligen fira att vi gått ut skolan med skumpa. Fast eftersom jag spelar match dagen efter så blir det bil för min del, spelar dessutom match innan också. Att vi äntligen får till det nu är undebart för vi pratat om det nu sen i Januari när vi slutade skolan. Att få ihop 4 olika personers liv till en kväll var inte det lättaste kan jag säga. Kan ju också erkänna att jag kanske har hindrat lite med min basket, oj men då tränar jag, nej då är jag i Västerås, nää då är jag på Gotland.... Ja så att det äntligen nu blir av är ett jätte kul. Det kommer mail fram och tillbaka flera i veckan och man blir lika glad att läsa de varje gång. Vi pluggade ändå mer eller mindre ihop i 3 ½ år och nu ska vi äntligen få fira att vi är klara, är det inte då typiskt att jag spelar match dagen efter?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0