Vilken dag!

Sov underbart till kl 12.30 att det var underbart var en liten överdrift eller en ganska stor. Sov i vilket fall som helst fram till 12.30 då jag insåg att jag somnade poff när la mig i sängen igår imorse (strax efter 04.00). Lustigt att det kan ta dryga 50 min att gå 50 meter, men som en person sa går man inte rakt så...

Gick förbi TC och inhandlade lite solkräm och mat. Kalla det vad du vill men det blev det första jag åt så borde vara frukost sen att det var vid 14 tiden vad gör de? Kan man ha lunch kl 00.30 så kan man äta frukost kl 14.00 hehe.

Tillbringat eftermiddagen på min kära väns balkong med trevligt sällskap och ett glas rosé juste de var igår. Idag var rosé glaset utbytt mot vatten och hade en bok med mig och läste väl lite i den. Kropparna stekte vi i olja, nää var inte så farligt som det låter det stekte inte klockan var ju efter de bästa soltimmarna. 

 

Senare mot kvällen hämtade vi upp lilla bubben och jag fick följa med ut till Lidingö och se LL nya lägenhet. Den var super fin! Jag och Maria snickrade en TV bänk medans LL och lilla bubben lagade mat. Lyxigt att gå och sätta sig till dukat bord och super gott med tacos, det tackar man inte nej till. Vi fick även ihop ett skåp som skulle in i badrummet.

Insåg på vägen hem att det känns som kort vecka denna vecka som kommer, men myckes ska hinnas med.  
Måndag - Jag stänger. Ska iväg och storhandla måste skriva lista.
Tisdag - Jag öppnar = slutar tidigt, får besök av kollegorna på kvällen.
Onsdag - Jobbar vanlig dag. Puff kanske kommer på kvällen =)
Torsdag - Ledig. Golftävlig på Ullna med Puff, Bosse bana och ordförande. Lagavslutning med basketen?
Fredag - Öppnad slutar tidigt och sista dagen innan 4 veckors semester
Lördag - Hoppas på sol
Söndag - Hoppas på sol och njuter av att vara ledig på måndag.

Kommentarer
Postat av: LL Lidingö

Tack snälla "STARKA" Lena för hjälpen med mina möbler igår. Du är verkligen händig du :-) Ha en bra dag.

2009-06-29 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0