Trötta ben...

Det var trötta ben som kom i mål efter att ha sprungit ute i Enstaspåret idag. Vi var hela 3 stycken där idag och började med att snacka av oss lite, vet int ehur många gånger vi sa att nu måste vi starta innan vi blir gör sega. Så väl ute i spåret sprang vi 3 olika rundor. Jag valde att springa femman men att inte springa under bron så kortade det med någon kilometer. Med facit i hand är jag glad att jag gjorde de. Som Frallan sa när kommit i mål, jag fick aldrig upp något flås benen var för trötta, jag kunde inte annat än att hålla med. När vi satt och snackade i gräset sen fick jag mess av Mutola att hon skulle ut och gå lite och vi möttes upp för att ta analysrundan. Ingen temporunda med tanke på att hon varit sjukis (är på väg att bli frisk). Riktigt skönt att ut och gå efter löpningen och tänk vad mycket man hinner tala om under rundan.

Kom hem och såg att mamma varit förbi och hämtat upp mina golfklubbor inför imorgon och även lämnat lite ren tvätt hemma hos mig. NEJ jag lämnar inte tvätt till mamma så hon tvättar den, utan detta var tvätt som jag hade haft i tvätten innan jag flytta. Sen har min underbara mamma lämnat lite saker i tvättkorgen som jag sakt att jag saknat. Hon hade löpt torkhanddukar till mig. Söta mamma hon vet allt vad jag behöver ♥¨eller kanske det var pappa som hade tänkt till det vet jag inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0